|
|
 |
|
 |
"האמנות היא תולדה של תצפית על הטבע וחקירתו" |
|
|
קיקרו
|
|
|
|
 |
|
|
פיתוחו של "מתווה" כמרכז ארצי מוביל, יוזם וחדשני בתחום האמנויות בחינוך מכוון
לביסוס האמנויות בשלושה צירים מרכזיים: |
|
|
פיתוח מקצועי |
|
|
 |
קידום ופיתוח מקצועי של העוסקים באמנויות בחינוך |
 |
יצירת במה מקצועית להצגת תהליכים ותוצרים, לדיאלוג ולמידת עמיתים |
 |
פיתוח כלי הוראה ולמידה באמנויות בהם חדשנות ויצירתיות מובילים תהליכים המותאמים לרוח הזמן |
 |
הנגשת מידע עיוני, אקדמי ומחקרי מתעדכן מהארץ ומהעולם בתחום |
|
|
הובלת תהליכים חינוכיים |
|
|
 |
פיתוח תוכניות חינוכיות באמנויות בהן שפת האמנות מובילה תהליכי למידה וביטוי אישי |
 |
הטמעת החינוך לחשיבה וטיפוח היצירתיות בתהליכי למידה באמנויות בכל תחום ידע |
 |
קידום גישה בין-תחומית ורב-תרבותית באמנויות בחינוך |
|
|
מנוף חברתי |
|
|
 |
טיפוח האמנויות כדרך לבניית גשר בין אוכלוסיות ותרבויות בחברה הישראלית |
 |
ניתוב האמנויות לצמצום פערים וטיפוח אוכלוסיות בעלות צרכים חברתיים |
|
|
|
|
|