A English צור קשר יצירתיות בחינוך במה לאומנויות בחינוך חגות ומחקר תוכניות ופרויקטים מאגר משאבים פיתוח מקצועי אודות
   
  "על כל האמנויות, שירה, מוסיקה, טכסים, האמנויות החזותיות, התיאטרון, ליצור ביחד ולחוד את האמנות המאחדת ביותר מכולן, חברה הומניסטית, ואת יצירת המופת שלה, האדם החופשי."
    ברנרד ברנסון
 
   
 
 
 
 
 
התפיסה החינוכית של "מתווה" נובעת מגישה הומניסטית ופלורליסטית הרואה בחינוך אמצעי לפיתוח וקידום אישי, חברתי ותרבותי. אנו מאמינים בתהליך חינוכי דינמי, המתאים לאתגרי עולם טכנולוגי של ידע משתנה, תוך ביסוס ערכים הומניסטיים וחיזוק תרבותי.

לאמנויות יש מקום מרכזי בחינוך הן כתחום דעת בפני עצמו, והן כתחום המשתלב בהוראה ובלמידה של תחומי הידע האחרים. בגישתנו זו אנו מדגישים את כוחן האוניברסאלי של האמנויות ושפת האמנות להוביל תהליכים חינוכיים משמעותיים, בשני ערוצים אלה.

אנו רואים את האמנות כחלק אינטגרלי מהתהליך החינוכי, ההתפתחותי והלימודי מהגיל הרך ועד לבגרות, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי כאחד, תהליך המטפח חשיבה מורכבת ויצירתיות, ביטוי אישי ורגישות חברתית.
 
pdf